Natalia Kocot |
Wysłany: Wto 11:11, 22 Lut 2011 Temat postu: Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta (z j.węgierskim) |
|
Work Service S. A. jest liderem na polskim rynku w zakresie usług Human Resources.
W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Pracownik ds. telefonicznej obsługi klienta zagranicznego (z językiem węgierskim)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania na stanowisku:
• Kontakt telefoniczny z klientem (w języku węgierskim)
• Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie
• Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
• Zorientowanie na klienta
• Dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy
• Umiejętność szybkiego uczenia się oraz pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy w zespole
• Systematyczność oraz rzetelność
Wybranym Kandydatom oferujemy:
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Szkolenia wprowadzające
• Przyjazną atmosferę pracy
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o pilne przesłanie swojego CV w j. polskim lub angielskim na e-mail: natalia.kocot@workservice.pl
Jeżeli nie zdecydujesz się aplikować na stanowisko, ale znasz kogoś kto mógłby być zainteresowany to bardzo prosimy o przekazanie naszej oferty |
|